تصویر هدر بخش پست‌ها

↫ 𝓗𝓲𝓻𝓸𝓴𝓸 𝓒𝓸𝓭𝓲𝓷𝓰 ↬

𝕬 𝖜𝖊𝖇 𝕱𝖔𝖗 𝕮𝖔𝖉𝖎𝖓𝖌 ᥫ᭡

𝕱𝖎𝖝𝖊𝖉 𝕻𝖔𝖘𝖙 🔮‌✧

𝕱𝖎𝖝𝖊𝖉 𝕻𝖔𝖘𝖙 🔮‌✧

| 𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨

سلام ^^

به وب کدنویسی من خوش اومدین 🌝🌌

اینجا انواع و اقسام کدها رو براتون حاضر میکنم

‌▹ · – · – · – · 𖥸 · – · – · – · ◃✧

دکمه‌ها :

* نکته : لاینر رو فقط متحرک میتونین سفارش بدین!

‌▹ · – · – · – · 𖥸 · – · – · – · ◃✧

لوگوی‌وب :

‌▹ · – · – · – · 𖥸 · – · – · – · ◃✧

کپی از هر چیز وب ممنوع به خصوص قالب! ☠⛔

وگرنه باهاتون برخورد میشه.

ممنون ᥫ᭡ ✿

برای نکات وبلاگ به ادامه‌ی مطالب مراجعه کنید!

 

 

 

<_________نکات سایت_________>

1. قالب رو چجوری بگیریم؟

بعد پرداخت آدرس وبتون رو بدید که درخواست بدم ، دسترسی قالب رو بهم بدید تا براتون بزارم ؛ بعد قرار دادن قالب هم ترک نویسندگی میدم.

2. چجوری بهمون آموزش کدنویسی میدی؟

فیلم‌های کدنویسی دونه دونه پست میشه و همشون قیمت دارن . بعد پرداخت بیاید گفتمانم تا رمز پست و بدم و با رمز وارد پست شید. و فیلم رو ببینید.

3. فرق آموزش‌های کدنویسان و بازدیدکنندگان چیه؟

آموزش کدنویسان همون آموزش قالب ، دکمه ، لوگو و...هست _ آموزش بازدید کنندگان طرز قرار دادن چیزایی هست که از اینجا میگیرین ، به غیر از قالب ‌که من میام براتون میزارم.

4. تخفیف هم میدی؟

بله ، روزایی مثل نزدیکای عید ، شروع تابستون ، تولد خودم و...ولی اگه حمایتا بالا باشه و سفارش زیاد بدین هر دو هفته یه بار روز جمعه تخفیف 100% داریم که همه‌چی به غیر از آموزشا رایگان میشه.

5. لینک هم میکنی؟

بله ، به شرط سفارش دادن و دنبال وب لینک میکنم.

6. کدنویس قبول میکنی؟

خیر ، خودم تنها کار میکنم :)

 

 

* در آخر سوالی داشتید در خدمتم :)

 

قالب با وایب صورتی میخوام قیمت؟
تصویر پروفایل 𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨 سطح تجربه 𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨
𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨
2 هفته پیش
طرح قالب ( پروانه ، گل یا... ) چی باشه؟ قیمت هم 3 کامنت هست
انیمه ای باشه...عکس طرحی که میخوام رو تو گفتمان میفرستم
تصویر پروفایل 𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨 سطح تجربه 𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨
𝐇𝐢𝐫𝐨𝐤𝐨
2 هفته پیش
باشه
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد